Ceny tovaru
Ceny tovaru sú platné v čase jeho objednania v našom eshope. K cene tovaru sa pripočítava poštovné.
Povinnosti predávajúceho a kupujúceho
Predávajúci zodpovedá za:
- druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v čase odoslania objednávky,
- vhodne zabalený tovar, aby nedochádzalo k poškodeniu počas prepravy.
Predávajúci nezodpovedá za:
- oneskorené dodanie tovaru v dôsledku nesprávne uvedenej adresy a vinou pošty,
- poškodenie zásielky v dôsledku prepravy poštou,
Kupujúci sa zaväzuje:
- prevziať objednaný tovar a zaplatiť jeho kúpnu cenu platnú v deň vystavenia objednávky,
- skontrolovať jeho stav a akékoľvek závady na tovare bezodkladne oznámiť,
- uhradiť náklady prvého a opätovného doručenia, v prípade ak tovar neprevezme pri prvom doručení a vyžaduje jeho opätovné doručenie.
Zrušenie objednávky
Objednávku je možné bez udania dôvodu zrušiť do 24 hodín od jej vystavenia odoslaním emailu na obchod@yanca.sk. V prípade zrušenia objednávky z našej strany budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Záručná doba a reklamačný poriadok
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru, v prípade objednávok cez internet dňom prevzatia zásielky. Na nový tovar zakúpený u nás sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov. V prípade bazárového tovaru je záruka 12 mesiacov.
Dodanie nekompletnej zásielky, prípadne poškodeného tovaru nám prosím oznámte najneskôr do 48 hodín od prebratia zásielky zaslaním emailu na obchod@yanca.sk, prípadne telefonicky. Neskoršie reklamácie nemusia byť uznané.
V prípade reklamácie tovaru, oznámte nám to prosím prostredníctvom emailu a po dohode nám tovar zašlite na našu adresu ako obyčajnú doporučenú zásielku na svoje náklady spolu s kópiou daňového dokladu, alebo tovar s dokladom doneste osobne.
Po obdržaní tovaru Vás budeme bezodkladne informovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky a dohodneme sa na ďalšom riešení a postupe. Reklamácie sú vybavené v čase, od 3 do maximálne 30 pracovných dní od prevzatia reklamácie. Rozhodnutie o oprávnenosti reklamácie Vám bude zaslané emailom a spolu s tovarom Vám bude zaslaný reklamačný protokol.
Bazárový tovar so zľavou nepodlieha reklamácii opotrebovania, ktorého sa zľava týkala.
Vrátenie tovaru
- tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od jeho prevzatia,
- tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale, bez známok používania a opotrebenia,
- tovar s kópiou daňového dokladu pošlite alebo doneste osobne (platia rovnaké podmienky ako pri reklamácii),
- suma za tovar bude zaslaná na Váš účet do 15 dní,
- nie je možné vrátiť tovar objednaný špeciálne na objednávku,
- v prípade neoprávneného vrátenia, bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.